Doorweb Reviews

4.41 Rating 791 Reviews
85 %
of reviewers recommend Doorweb
Read Doorweb Reviews

About Doorweb:

Doorweb is the name you can trust for high quality doors and accessories. Built upon 30 years expertise in the industry, our already loyal customer base can vouch for our specialist technical door knowledge, hand picked quality products and transparent, easy to understand delivery costs. We're proud to stock a wide range of internal and external doors, handles, locks and ironmongery from respected brands in all styles at great value prices

Visit Website

Write Your review

Tell us how Doorweb made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (Optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
One of the few places that sell primed mdf fire door casings.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The slatted pine doors were excellent value for money and look great now they are hung. Unfortunately I discovered that the hinges that were ordered at the same time were not with the delivery and after checking I was told that they had been sent separately. After waiting a further 5 days I reported that they had still not arrived. I was then told that they must have been lost in the Post so they would send out replacements. After a further 5 days these were finally delivered - 10 days after the doors!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Happy as my wife liked this door and easy to order. Unfortunately folding door hardware was of poor quality! Had to buy replacement!! Not too happy about that!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Order arived in time The hinges with ok but some were branded others were not I emailed then no reply Later one of the chrome hinges the chrome plating as come off so not sure how long will last
Helpful Report
Posted 2 years ago
Overall I am happy with their price and service, my only complaint is that one of the three doors purchased is not finished as well (all white painted louvres), there's a few scuffs, the surface isn't smooth to the touch and the paint looks slightly translucent. Otherwise would have awarded 4 stars. But as said, generally happy (since I don't spend much time running my hands over door fronts!). They arrived quickly and were well packaged (took some effort to unpack!). Installed with no problem and happy with teh finished look.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good fast delivery and packaging and good price. Customer services very helpful, as wanted to check that doors were plain white plastic and not oak wood effect, which can be grey.... These doors look great and very neat when in place, but proved very difficult to cut to size as the plastic splinters and splits as it is incredibly thin and brittle, big chunks missing from bottom, but you don't notice once up. Tried everything to get good straight cut, but proved difficult.you have to be very careful as they are doors are fragile.
Helpful Report
Posted 2 years ago
My order arrived promptly but the swivel catch did not include the screws which were advertised with it on the website. I emailed this info but received no reply.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I ordered bird spikes, when I received my item the item it not the same as the Images on their website. Not happy about this as as customers we rely on images on websites before we place an order. I called customer services and they could not explain to me why I have been sent a different looking item from the one I ordered on their website. Not using them again as I need to spend more money to buy the item I originally needed.
Helpful Report
Posted 2 years ago
They were the only company I could find who were able to supply a one off item at a reasonable price including p&p. All others would only sell batches of 5 or more.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Great doors and fitting, but unfortunately the delivery was very slow. However, when I spoke to Doorweb they were very helpful and apologetic.
Helpful Report
Posted 2 years ago
The door curtain is nice but could have been longer because it's to short for the door
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good price for the gate hinges and delivered within a couple of days, unfortunately the sliding bolt catches are very poor quality, metal used is paper thin and the galvanising isn't bonded on the bolt.
Helpful Report
Posted 2 years ago
they did not make me happy .they made me wait .with stock will be in later .not happy
Helpful Report
Posted 3 years ago
Eventually delivered what I wanted, but the first delivery didn't arrive, and rather than Doorweb just resending the same, you cancelled the order and I had to reorder.
Helpful Report
Posted 3 years ago
The cup handles I bought arrived quickly and were just what I wanted. However, they didn't come with any screws, which I found a bit odd! I don't remember reading that they didn't come with screws and I kind of just presumed they would. Maybe that should be made clearer.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Nice doors, shame about delivery. Very happy with the doors- was pleased they were not damaged as carrier put them over our back gate and also chucked a neighbours box/parcel over too which split. No note to advise where delivery left. Could not contact carrier by phone to change delivery day as have to do this by 5 pm previous day. Would help if text delivery date and have chance to respond.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Easy to use and affordable.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Paid extra for first class post and never arrived when I would have liked. It took a week to turn up so sorry to say thats poor
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good afternoon Mr Gould,
Thank you for you review and I'm really sorry your order didn't leave us on time.
Because of the delay, I have refunded the additional £1 you paid for postage.
Kind Regards
Cat
Posted 3 years ago
There were no fitting instructions with the product. I received them after emailing Customer Services and then realised that the nuts to fit to the 8mm bolts were missing. I reported this and was promised that they would be sent but they have not. I have now sourced some nuts elsewhere and will fit the letter catcher at the weekend.
Helpful Report
Posted 3 years ago
no instructions!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Doorweb is rated 4.41 based on 791 reviews